Serviciul Vamal
al Republicii Moldova
Despre Serviciul Vamal Anticamera Serviciului Vamal Consiliul consultativ pe lîngă Serviciul Vamal Legislaţia vamală Transparenţa în procesul decizional Planificare şi raportare Informaţii pentru persoane fizice Informaţii pentru agenţi economici Tariful Vamal Integrat al Republicii Moldova Contravenţiile vamale Achiziţii publice E-customs Presa şi relaţii cu publicul Contacte Call Center AEO și Proceduri Simplificate REGISTRUL DE EVIDENŢĂ A CADOURILOR
 
 
Acasă » Call Center

Call Center

În vederea asigurării colaborării eficiente între Serviciul Vamal şi societatea civilă, sporirea transparenţei în activitatea zilnică, prin recepţionarea informaţiilor referitoare la comportamentul corupţional sau alte abuzuri de serviciu, precum şi oferirea informaţiilor de interes public, Serviciul Vamal a lansat Centrul de Apel (Call Center) cu numărul unic de telefon +373 22 574 111.

Fiecare doritor de a apela Call Center al Serviciului Vamal va avea posibilitatea să selecteze una din cele două linii:


1. Linia anticorupţie - linia telefonică la care sunt recepţionate informaţii referitoare la faptele de comportament corupţional şi alte abuzuri de serviciu comise de către colaboratorii vamali.

Recepţionarea apelurilor la linia anticorupție se efectuează în regim NON-STOP.
Apelănd această linie, Dvs puteți semnala orice situații de conflict, corupție, fraude, inclusiv probleme urgente care nu suportă amânare. Informația recepționată se transmite imediat conducerii Serviciului Vamal spre luare de decizi ce se impun.


2. Linia de informare - linia telefonică la care sunt recepţionate solicitările de informare privind activitatea vamală.

La linia de informare aveți posibilitate să primiți informaţii și consultații profesioniste şi operative ce vizează regulile de trecere a mărfurilor și mijloacelor de transport peste frontieră.

Recepţionarea apelurilor la linia de informare se efectuează în zilele de lucru între 08.00- 17.00 de către operator. În afara zilelor şi orelor de lucru puteți înregistra mesajul prin intermediul robotului, și să lăsați pe înregistrare numele şi numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care cautați un răspuns. Operatorii vor prelua toate mesajele și vă vor contacta pentru a comunica informația solicitată.

Când întrebarea va necesita informații specializate, apelul telefonic va fi direcţionat imediat și în mod automat către specialiștii în domeniile precum valoare în vamă, originea mărfurilor, clasificarea mărfurilor, astfel încât să primiți un răspuns în timp util.

Puteți contacta linia de informare prin SKYPE: serviciul.vamal sau email callcenter@customs.gov.md.

Vă invităm să consultați cele mai frecvente înrebări și răspunsuri pe pagina noastră rubrica Consultant vamal

Solicitările cu privire la temeiurile deciziei colaboratorului sau organului vamal sau plîngerile persoanelor privind deciziile colaboratorului sau organului vamal pot fi depuse în formă de petiție.


Data publicării informaţiei: 16-07-2013

© 2008-2010. Î.S. Vamtehinform